mod_czech

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Únor 29 15:17:28 CET 2000

On Tue, 29 Feb 2000, you wrote:

>   Myslim, ze dost overena jsou obe reseni a troufal bych si rici, ze kazdy,
>   kdo provozuje apache realne na internetu, tak jej ma prelozeny ze zdrojaku.
>   Pak uz patchovani neni problem, jde o duveru v patch.

Ja bych problemy mod_czech viel takto:

- zadny nebo maly vyvoj, aktualne na nem zda se nikdo nepracuje
- patche mohou byt problematicke ve spojeni s jinymi moduly, ktere
   v apache standardne nejsou (PHP, SSL,...atd.) a nebo
   i v pripade vydani novejsi verze, nejake opravy apod.

jednu z vyse napsanych veci lze akceptovat, ale
obe jsou jiz trochu jedovaty koktejl.

Jako hlavni vyhodu csacku bych vsak videl to, ze
autor o nej ma zajem, reguje na podnety a resi je.
Jinymi slovy czsacek zije zatimco mod_czech umira.
Je to asi jako rici, ze nejakou primarni platformou
nejake firmy dnes bude OS/2. To jako budoucnost
take nevypada.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr