mod_czech

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Únor 29 14:45:45 CET 2000

On Tue, Feb 29, 2000 at 02:32:50PM +0100, Radek Vybiral wrote:
> On Tue, 29 Feb 2000, Ferdinand Prantl wrote:
>
> Prave o to mi slo. I kdyz to bylo tak trochu vlezle, myslel jsem, ze ty :)
> za tim prispevkem jsou dostatecne k tomu, aby to bylo pochopeno jako
> NENASILNA propagace.
>
> Sam jsem mod_czech pouzival, ale kdyz vyjde nova verze Apache, je potreba
> upravit vsechny potrebne patche. A to me pripadne ponekud neefiktivni.
>
> Pokud jste jeden z tech, co si umi patch upravit, jenom dobre, ale je tu
> dost lidi, co chteji JEDNODUSE potrebne veci vzit z RPM, pripadne z DEB a
> neprovadet zadne kompilovani a upravovani patchu.

> [...]

  Myslim, ze dost overena jsou obe reseni a troufal bych si rici, ze kazdy,
  kdo provozuje apache realne na internetu, tak jej ma prelozeny ze zdrojaku.
  Pak uz patchovani neni problem, jde o duveru v patch.

  Pro toho, kdo si zkousi apace na vlastnim linuxu je jedno, co pouzije.

  Jak jsem rekl, jde o vlastni nazor, ktery si clovek nejlepe udela
  prectenim dokumentace obou baliku. Podle tehle diskuse bych si pocesteni
  urcite nevybiral.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl