? kde x gnome

Martin Gürtler gurtler na atlas.cz
Úterý Únor 29 15:29:46 CET 2000

Pri instalaci jsem zadal instalovat pouze KDE, GNOME ne, ale stejne se GNOME
nainstalovalo (tim narazim na poznamku, "stejne asi casem budete
priinstalovavat Gnome
"). Je to "normalni" chovani instalacniho programu nebo nekde delam chybu?

Martin

Ferdinand Prantl <Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz> píše v diskusním
příspěvku:20000229134243.H28768 na ff.cuni.cz...

>   Nejkratsi a nejjednodussi popis je popis vzhledu hned po instalaci - KDE
>   vypada a chova se vic jako Windows, Gnome ma finesky navic.
>
>   KDE mi pripada dotazenejsi, Gnome se zas vyviji velmi rychle a vznika
>   pro nej mraky programu, protoze je postaven od zakladu na free
zdrojacich.

>   Pokud si nainstalujete KDE, stejne asi casem budete priinstalovavat
Gnome