? kde x gnome

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Únor 29 16:27:48 CET 2000

On Tue, Feb 29, 2000 at 03:29:46PM +0100, Martin Gürtler wrote:
> Pri instalaci jsem zadal instalovat pouze KDE, GNOME ne, ale stejne se GNOME
> nainstalovalo (tim narazim na poznamku, "stejne asi casem budete
> priinstalovavat Gnome
> "). Je to "normalni" chovani instalacniho programu nebo nekde delam chybu?

  Ono zalezi, zda jste si pri instalaci nevybral program, ktery pouziva
  gtk nebo dalsi knihovny z Gnome. Takovy program muze byt i v nejakem
  predvolenem typu instalace. Nainstaluji se Vam knihovny a podpora, nikoli vsak
  cele Gnome. To neni Vase chyba, pokud byste chtel ciste KDE, musel
  byste najit onu gtk-aplikaci a vyjmout ji. Nebo az po instalaci
  zjistit zavislosti a podivat se, ktere aplikace byste mohl ozelet,
  pokud vsechno, co souvisi s Gnome, vyhodite.

  Ja jsem sel do Gnome, diky volne licenci je pro nej vice softu, i kdyz
  se mi osobne libi vic vzhled KDE a jeste vice navrh knihovny Qt.
  Mimochodem, ted jsem v XFCE :-)))

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl