Sitova PCMCI karta

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Úterý Únor 29 20:11:03 CET 2000

Zdarec Vaclav,

Utery Unor 22 2000 22:18, Vaclav Blaha =:-v =------------> Jan Polacek:

 VB> K* skripty se nespousteji pri inicializaci, ale pri ukonceni. ale
Ja sem hovado... samozrejme sem myslel S*..
 VB> jen tak naokraj. elegantnejsi by bylo v souboru pustit chkconfig
 VB> --del
 VB> pcmcia,  v souboru /etc/rc.d/init.d/pcmcia najit radek
 VB> #chkconfig: 2345 40 60  #pouze priklad,
 VB> kde 2345 znamenaji cisla runlevelu, ve kterych se ma spoustet
 VB> startscript, a dalsi 2 cisla znamenaji cislo startscriptu, resp.
 VB> killscriptu (S40pcmcia, K60pcmcia). a cim mensi bude cislo
 VB> startscriptu, tim spis se to nahodi. pak jen chkconfig --add
 VB> pcmcia
 VB> a bude to.
Dik za info... ja v tom linuxu porad este dost plavu, takze tohle mi
prislo jako nejrychlejsi a nejschudnejsi reseni, i kdyz je to prasarna.

Cauky
                                                  Honza đB-Q