Monkey Linux pod VmWare 1.0 vo Windows NT4.0

Jiri Stepanek jiri.stepanek na seznam.cz
Sobota Leden 1 15:40:51 CET 2000

Monkey by rozhodne mel ve vmwaru pracovat, pod jeho linuxovou verzi
mi krasne (s nekolika malo errory) behal i "druhy" linux (redhat) ze
stejneho disku.
Zkuste si zkontrolovat nastaveni vmwarovych disku, jestli je stejne nebo
jine jako ve skuecnosti.
Pokud je jine, je potreba Monkey sdelit, kde ma hledat ten svuj
root filesystem. Takze si bud vytvorte kopii linux.bat a tam upravte
nastaveni disku
nebo to spoustejte rucne s temito parametry:

loadlin <kernel> root=/dev/<disk> .... (pripadne dalsi parametry)

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na seznam.cz>
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.