UMAX Astra 610S

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Neděle Leden 2 04:25:22 CET 2000

Paráda. Kde to koupím? U nás v Plzni mi zatím nikdo nic takového nenabídnul v
žádném obchodě.

                                                                  Jirka

--

[ moje signatura / my signature]

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)
student of University of West Bohemia in Pilsen (mechanical engineering)
[ geographical note: City of Pilsen is in Czech Republic ]
zajmy / interests:   Linux, Delphi, Samba