UMAX Astra 610S

Neděle Leden 2 04:34:27 CET 2000

Tak to uz bohuzel neporadim. Ja ten svuj mam uz dlouho. Ale doted se
vyskytuje ve spouste ceniku. Hledejte...

=?iso-8859-2?Q?Ji=F8=ED=20Ml=EDka?= (Jiri Mlika) (jmlika na volny.cz) wrote:
:
: Paráda. Kde to koupím? U nás v Plzni mi zatím nikdo nic takového nenabídnul v
: žádném obchodě.
:                                                                   Jirka
: Leos Bitto wrote:
:
: >
: > Ja pouzivam jednoduchy SCSI-2 radic Adaptec 2904CD, visi mi na nem jen
: > vypalovacka. Nenechte se zmast tim CD v nazvu, je to normalni radic
: > akorat bez BIOSu (ten pro scanner stejne nepotrebujete). Prislusny
: > externi konektor ma. Pod Linuxem funguje naprosto bez problemu s ovladacem
: > aic7xxx. Pod Windows ani nepoznate ze vam do pocitace nejaky SCSI radic
: > pribyl, proste si ho samy najdou, pouziji svuj vlastni driver a radic
: > funguje (zkouseno pod Windows 98 a 2000). Sehnat se da okolo 2000 vcetne
: > DPH.