Oracle + PHP - kompilace na Linuxu

Mira Tempir xtempir na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 3 06:17:10 CET 2000

Martin Pustka wrote:

> Mam problem: potrebuji rychle prelozit na linuxu Apache + PHP (bud v. 3
> nebo 4) s podporou Oracle8 (oci8).

to uz bude ted asi pozde co ?

> Nainstaloval jsem si Oracle pro Linux - devel. casti. Ve zdrojacich PHP
> jsou ale odkazy na hlavickove soubory, ktere se mi ale nenainstalovaly
> :-( -> tedy kompilace neskonci uspesne.

jak nenaistalovaly ? tak je "nainstalujte"

> Vim, ze neco malo se diskutovalo zde, jenze ted nejak neni zadna odezva od
> prohledavace skupiny :-(.
>
> Najde se tu dneska nekdo, kdo prosel kompilaci PHP s podporou Oracle?

jiste, mam zato, ze staci dat pri kompilaci PHP jenom ./configure ...
... -with-... nejaka_cesta ....
&& make && make install
a je to

--
===== Mira Tempír   <xtempir at informatics.muni.cz> =====
== PGP & iso8859-2 comp.  finger: mira na mit.ascs.muni.cz ==