Oracle + PHP - kompilace na Linuxu

Martin Pustka Martin.Pustka na vsb.cz
Pondělí Leden 3 09:49:11 CET 2000

> to uz bude ted asi pozde co ?

Az zase tak moc ne :-).

> jak nenaistalovaly ? tak je "nainstalujte"

Stalo se. Po par malych upravach se i dalo PHP zkompilovat.

> jiste, mam zato, ze staci dat pri kompilaci PHP jenom ./configure ...
> ... -with-... nejaka_cesta ....
> && make && make install
> a je to

Jo, preklad je v poradku. Kdyz jsem na konec dal temer plnou instalaci
(jen to, co vypadalo, ze je 100% zbytecne, tak jsem nenechal
nainstalovat). Jenze pri linkovani chybi nejake knihovny. Neco se dalo
jeste upravit, jenze jeste i tak zbylo par knihoven, ktere proste chybi.

Jinak je to Oracle8i Release 8.1.5. Ted uvazuju, ze pouziju starsi verzi,
o ktere se pise, ze to snad i jde :-).

M.P.