Oracle + PHP - kompilace na Linuxu

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Leden 3 09:54:53 CET 2000

Mira Tempir wrote:

> to uz bude ted asi pozde co ?

> jak nenaistalovaly ? tak je "nainstalujte"

> jiste, mam zato, ze staci dat pri kompilaci PHP jenom ./configure ...
> ... -with-... nejaka_cesta ....
> && make && make install

No, mozna uz je opravdu pozde. Ja jsem tvoril PHP balicky pro RH6.1cz
a chtel jsem tam mit i Oracle. Mam ho u sebe sice nainstalovany (8i),
nicmene stale jeste jsem se nedostal k tomu, abych ho rozjel. Takze
prislusny PHP rpm balik jsem sice stvoril, ale neodladil. Byl bych
moc rad, pokud by ho nekdo vyzkousel a dal vedet, jestli jede.
Nejvic up-to-date verze by mela byt tady:

http://www.spsselib.hiedu.cz/~ivop/ftp/php/

a mohl by treba pomoci ten spec-file, prohledal jsem konfiguracni
spoubory k PHP a domnivam se, ze jsem nasel vse okolo Oracla
(nedomnivam se ovsem, ze jsem vsemu porozumel).
Kdybyste mi pripadne nekdo poslal detailni noty, jak toho Oracla
rozjet (ci kde je spolehlivy navod), byl bych moc rad. Sam pouzivam
Interbase, MySQL a PostgreSQL, nicmene Oracle mi z hlediska
administrovani zatim moc k srdci neprirostl (vsechno vi sam nejlip,
dokonce vi, ze java ma byt v /usr/local/jre/bin/jre a ne zcela
nestandardne v /usr/bin/java :)

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz