pridani modulu PHP do Apache

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Pondělí Leden 3 10:47:44 CET 2000

Jirka Mare wrote:

> Chtel bych se ale zeptat, zda neexistuje nejaka jednoduzsi cesta, nez
> odinstalovavat jiz nainstalovany Apache a znovu jej instalovat. Nelze
> zkompilovat samostatne pouze PHP s podporou funkci pro praci s
> databazemi a to nejak dodat do jiz existujiciho Apache?

Viz INSTALL.REDHAT z php-3.0.12.tar.gz:

1. Instalace Apache a potřebnách -devel balíčků
rpm -i apache-1.3.6-7.i386.rpm
rpm -i apache-devel-1.3.6-7.i386.rpm
rpm -i freetype-devel-1.2.6.i386.rpm

2. Konfigurace a následné sestavení PHP
./configure --with-apxs=/usr/sbin/apxs .... (další konfigurační soubory dle požadavků)

make
make install

3. Editace httpd.conf a srm.conf pro zprovoznění modulu mod_php3 (popsáno v
dokumentaci k PHP)

Tento postup mi funguje na RH 5.2, 6.0, 6.1 s Apache 1.3.6 a vyšším a s PHP 3.0.12.
--
S pozdravem

Zdeněk Drlík, diplomovaný technik
Klein & Blažek spol. s r.o.