Monkey Linux pod VmWare 1.0 vo Windows NT4.0

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Leden 3 10:57:15 CET 2000

HANUSIAK, Peter <hanusiak na globtel.sk> wrote:
 : Pokusam sa spustit Monkey Linux pod VmWare 1.0 vo Windows NT4.0 pricom som
 : mu dal existujucu particiu, ktora sa
 : nabootuje klasickym Win95 Dosom a on mi pise Unable to open initial Console.
 : Nevie niekto v com je problem?

to znamena ze nenasiel /dev/tty*
co si mysli o root device? (loadlin root=/dev/....)

 : Je vobec mozne spustit v takejto konfiguracii Monkey Linux?

mne fungoval debian (dlhsie som neskusal, ale nabootoval)
nevidim dovod preco by nesiel monkey

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |