OT [Was Re: head obracene]

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pondělí Leden 3 22:03:03 CET 2000

> Cekal jsem kdo prvni napise podobny nesmysl. Nechcete si treba jit zazadat
> o praci k Microsoftu? Tam sice unixove utility ze zasady nepouzivaji,
> ale premysleji presne takhle. ;-)

1. Uznavam, ze jsem neznal 'skrytou' moznost programu tail, kdo zna?
2. info tail mi hned na zacatku rekne:
	tail' prints the last part (10 lines by default) of each FILE; it
	reads from standard input if no files are given or when given a FILE of
	'-'.
3. man tail hned na zacatku rekne:
	tail - output the last part of files
4. Skutecne znate vsechny moznosti, vsechny switche atd. vsech UNIX
prikazu? Ja ne, pouzivam standardni a pouzivam je na to k cemu jsou
urceny, opravdu nevim, co pri nestandardnim pozadavku puvodniho
zadavatele, bylo chybne za predpokladu, ze wc pocita tak jak ma a tail
bere radky od konce? S MS to IMHO nema co delat, tajemstvim uspechu je
nalezt pouzitelne reseni, ktere lze dale optimalizovat a ne zatuhnout
uplne a nevedet si rady...
5. Dam ruku do ohne ze drive tuto moznost tail nemel a ze existuji
UNIXy, ktere to nemaji z distribuce dodnes...(zadavatel nerekl, ze ma
nejnovejsi textutils a ze pracuje na Linuxu), coz se o wc a tail rici
neda...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz