linux meni cas

Stanislav Kuba kuba na brailcom.cz
Úterý Leden 4 12:21:47 CET 2000

Mel jsme podobny problem v Debianu.
Ale ume to delal script v /etc/init.d/hwclock.sh
Lidi uz totiz nevedi, co by si vymysleli. Kdyz jde system dolu, tak se do
/etc/adjtime ulozi nejake hodnoty. Pri stratu se tyto hodnoty prictou k
hodnotam casu z cmosky. Nejhorsi je, ze se pri restartu ulozi do cmosky
takto upraveny cas. A tak to jde porad dokola. Pry to ma slouzit k zpresneni
hodin, ale mne se timto zpusobem zacal cas predchazet o nekolik hodin.
Pomoc byla jednoducha, upravil jsem script hwclock.

Stanislav Kuba