Co znamena GNU

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Leden 4 13:25:15 CET 2000

>   Ja som to niekde videl ako General Net User...

> J.Ch.

Tady je cesky preklad citace Richarda Stallmana z jeho GNU Manifestu:

" 1 Co to je GNU? Gnu's Not Unix!
Zkratka GNU znamena Gnu's Not Unix. Je to jmeno kompletniho softwaroveho
systemu kompatibilniho s Unixem, který pisi proto, abych ho dal svobodne k
dispozici kazdemu, kdo ho chce pouzivat. Pomahaji mi take nekteri další
dobrovolnici. Prispevky ve forme casu, penez, programu a vybaveni jsou tez
vitany. "

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz