Co znamena GNU

Karel Berkovec kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Leden 4 20:09:33 CET 2000

On Tue, 4 Jan 2000, Josef Vogeltanz wrote:
> " 1 Co to je GNU? Gnu's Not Unix!
> Zkratka GNU znamena Gnu's Not Unix. Je to jmeno kompletniho softwaroveho
> systemu kompatibilniho s Unixem, který pisi proto, abych ho dal svobodne k
> dispozici kazdemu, kdo ho chce pouzivat. Pomahaji mi take nekteri další
> dobrovolnici. Prispevky ve forme casu, penez, programu a vybaveni jsou tez
> vitany. "

  Omlouvam se, ale mozna jsem zcela nepochopil "systemu kompatibilniho s
Unixem". Dosud jsem se domnival, ze GNU ( 's Not Unix) nema s unixem, jako
takovym, mnoho spolecneho. ( Navic existuje spousta GNU programu, ktere
jsou urcene i pro jine "systemy" ).
                                                         karel.