print server (prechod Win NT -> Linux)

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Leden 5 10:09:21 CET 2000

Dobry den,

Vasek Vobornik wrote:

> Zdravim,
>
> postupne prechazim z WIn NT serveru na Linux a server se stava stabilnejsi,
> prace zabavnejsi a sit rychlejsi....
> Abych mohl uplne odstavit NT, zbyva vyresit sitovy tisk, na kterem jsem se
> zasekl.
>
> Mam tiskarnu Minolta Page Pro12 se sitovou kartou a IP adresou
> 192.168.2.200.

A neni to WinPrinter?

> Ve WinNT jsem mel nainstalouvanou podporu Microsoft TCP/IP Printing, a kdyz
> jsem instaloval tiskarnu, pripojil jsem ji na Lexmark port 192.168.2.200 a
> vesele jsem tisknul.
> Nevite jak toho sameho dosahnout v Linuxu? (Slackware 2.2.13, Samba 2.0.6)
>
> Dik za radu ci odkaz na dokumentaci.

/usr/doc/HOWTO/Printing-HOWTO
/usr/doc/lpr-xxx/

man printcap
man lpd
man lpr

man smb.conf

Obecne: pomoci lpd daemonu s konfiguracnim souborem /etc/printcap
rozchodit tisk z Linuxu, pak se na fungujici frontu napichnout ze
samby, konfigurak je /etc/smb.conf. Pokud nebudete necemu
rozumnet, napiste konkretne...

> Vasek Vobornik

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72