print server (prechod Win NT -> Linux)

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Leden 5 10:27:20 CET 2000

Nevim co umi Vase tiskarna ale rozhodne bude fungovat, kdyz date do printcapu
tyhle radky
kde rm definuje IP vzdalene tiskarny.
Pak uz jen staci nastartovat lpd a # lpr -P lp soubor.txt

# vi /etc/printcap
lp:\
        :sd=/var/spool/lpd/lp:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :rm=192.168.2.200:\
        :lf=/var/log/lp:\
        :rp=:\
        :if=/var/spool/lpd/lp/filter:\
        :of=/var/spool/lpd/lp/filter:

Akorat bude treba si zvolit ty spravny filtry ( cestina atd ) ale to je spis
na jednotlivich aplikacich .

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator