imp

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Leden 5 11:46:28 CET 2000

Zdravim.
Mohol by som poprosit niekoho o radu ako rozbehat funkcne IMP.
Co k tomu potrebujem aby to bezalo. Ci treba mat nejaky databazovy server
(mysql,postgres) a aka bude jeho funckia. Jenoducho niekoho s kym by som
si o tom mohol pokecat ?
Nakolko nemozem prerabat apache, tak mam vsetko rozbehane cez rpm-ka.
Mam to v takej polovicatej podobe. Samotne php scripty mi bezia a hlavna
stranka mi nejde ani za nic.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }