imp

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Leden 11 14:07:15 CET 2000

On Wed, Jan 05, 2000 at 11:46:28AM +0100, Jan Satko wrote:
> Zdravim.
> Mohol by som poprosit niekoho o radu ako rozbehat funkcne IMP.

  rozbehl jsem ho zatim na linuxu (pouzil jsem betu, ktera podporuje i
  pop3), postupoval jsem podle navodu a pak jsem chte-nechte musel
  rucne do skriptu, protoze mi to nebezelo, ale v konfiguracnich skriptech
  je slusny popis - treba budete mit vic stesti

  uz si vsechny kroky nepamatuju, ale budu to delat jeste jednou na
  DECu a to si zmeny oproti dokumentaci uz zapisu...

> Co k tomu potrebujem aby to bezalo. Ci treba mat nejaky databazovy server
> (mysql,postgres) a aka bude jeho funckia. Jenoducho niekoho s kym by som
> si o tom mohol pokecat ?

  musite mit mysql nebo pgsql, pokud chcete ukladat uzivatelska nastaveni
  (pro tyhle dve ma imp podporu) - kdyz budete chtit msql, napiste, poslu Vam
  moji upravu. jestli to funguje bez nich jsem nezkousel, ale podle
  dokumentace by melo. krome databazi musite mit taky phplib (ja mam verzi 7),
  jak ji stahnout, je v dokumentaci k impu. nejakou db vyzaduje i phplib
  pro ukladani session, ale ta ma sirsi vyber a zminene jsou tam taky...

> Nakolko nemozem prerabat apache, tak mam vsetko rozbehane cez rpm-ka.

  do konfigurace apache nemusite ani sahnout (pokud Vam bezi PHP),
  krome pripadneho aliasu /imp do adresare, kde mate impa

> Mam to v takej polovicatej podobe. Samotne php scripty mi bezia a hlavna
> stranka mi nejde ani za nic.

  nerozumim, co je to hlavni stranka - myslite index.php ?
  jestli ano, pridejte ho do DirectoryIndex v httpd.conf,
  jestli jsem mimo, sorry...

  abych to nejak shrnul:

  * nainstalujte apache+php
  * nainstalujte databazi (mysql/pgsql/msql)
  * nainstalujte phplib a nastavte ji pro praci s db (podle dokumentace)
  * zalozte uzivatele a tabulky v db podle dokumentace k phplib
  * vyzkousejte phplib na ukazkove strance (melo by byt v pohode)
  * nainstalujte horde a imp a nastavte jej podle dokumentace
  * zalozte uzivatele a tabulky v db podle dokumentace k horde/imp
  * vyzkousejte a popr. upravte konfiguracni skripy

  zdravi

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."