Co znamena GNU

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Středa Leden 5 13:35:59 CET 2000

    :: Gnu's Not Unix!  > Zkratka GNU znamena Gnu's Not Unix. Je to
    :: jmeno kompletniho softwaroveho > systemu kompatibilniho s Unixem,
    :: ktery pisi proto, abych ho dal svobodne k

    :: Z tohoto pohledu mi prijde, ze plati GNU == GNU Hurd, coz je
    :: pohled jakym jsem se na to dosud nedival :) Co myslite?

    Honza: Z tohohle hlediska ano, zvlast v souvislosti s tou klauzuli
    Honza: "ktery pisi". Ale pak mi neni jasne, jak do toho zapada GNU
    Honza: Linux. ;-)

Mozna to bude tim, ze GNU existovalo davno pred tim, nez GNU Linux. :-)

Jan Buchal