Co znamena GNU

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Leden 5 13:36:37 CET 2000

On Wed, 05 Jan 2000, you wrote:

> 					^^^^^^^^^^

> Z tohohle hlediska ano, zvlast v souvislosti s tou klauzuli "ktery
> pisi". Ale pak mi neni jasne, jak do toho zapada GNU Linux. ;-)

Ja myslim, ze nijak :-). Proste je to jadro operacniho systemu, ktere
je sireno "nahodou" ;-)) pod stejnou licenci jako GNU programy
a obaleno z jiste casti tim co ma byt i soucasti GNU (systemu)
a samozrejme i radou programu, ktere s projektem GNU maji
 pramalo nebo vubec nic spolecneho.

Prijde mi to jako logicky zaver, ale mozna , ze
jsem opomenul nejak zavazna fakta, ktera
to mohou stavet do uplne jineho svetla.
;-)
--

S pozdravem