APC ups deamon + administrace

Martin Kalenda mkalenda na email.cz
Středa Leden 5 21:54:45 CET 2000

>Mam linuxovy stroj jako file server (na tomto stroji nejsou Xka). K
>tomuto serveru je pripojena UPS APC Back Pro 650SI. V baliku
>PowerChute 4.5.2 neni klient pro textovou konzolu. Nevi nekdo, jestli
>jde rozchodit sprava UPS  pres sit z nejake Win masiny?

V pohode instaluje se Xprogram (stacily nejake libs) ale pak se vrta do
konfiguracnich veci, neni ro sice tak bohate jak X ale me to funguje super
je to klasa mam to na serveru a ma to prubezne 200 vbypadku denne (maji tam
spravny vytah - jhe to velkosklad) a az na jo vyjimky se nenechala UPS
softwarem zblbout jak se to stava me u Win /to je spis problem APM/

jen me s.re, ze nekoho schopneho u APC nenapadlo udelat to jako modem, aby
to umelo budit ATX desky (na invexu jsem pozadal o oficialni vyjadreni)
nedoslo

MK
pokud mate zajem, nacpu vam to do mailboxu, nejde to stahnout posilal mi to
nejakej polak z APC (umi cesky) a sedi v irsku :-(