Ktery typ Intel EtherExpress?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Leden 9 15:56:24 CET 2000

Michal Krause wrote:
> rozhodl jsem se ji vymenit za kartu Intel EtherExpress Pro 100, zde
> hojne doporucovanou. Zajimalo by me ale, jaky je rozdil mezi kartami s

Pokud se pamatuji, tak jste mel problemy pri velke zatezi, a ty ma
zrejme eepro taky. Existuje ale nova verze ovladace, ktera je ma resit:

ftp://ftp.nc.orc.ru/pub/Linux/people/saw/kernel/eepro100.c

Z popisu:

The main changes from the previous announce are:
 - compiles for both 2.2 and 2.3 kernels;
 - receive buffer refilling code was seriously modified after several
stress
   tests;
 - TX timeout handling code was simplified; some junk added by me in the
   previous releases was removed;
 - some uninteresting bugs were fixed;
 - better debug output :-)
More detail changelog file is on the same FTP site.

Zdravi

Petr Soucek