Nejasnosti okolo CTYPE v cs_CZ

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Středa Leden 5 21:52:45 CET 2000

Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:
> Eh, ted nerozumim? Vy jste psal, ze onen znak nema priznak print, takze
> jsem predpokladal, ze jste to nekde zjistil. Nebo snad vychazite jenom z
> toho, ze se nekde nezobrazuje?

Aha - uz asi zacinam chapat. Pod "definovane" jsem myslel, ze mam
jmenovat nejaky standard typu ISO-8859-2. A vy jste asi chtel, abych
napsal, ze priznak PRINT je testovan funkci isprint()... Tj. do C
programu staci napsat cosi jako printf("%d\n", isprint(0xA0)).

> No to bych prave chtel, ale nevim, kde se priznak print pro jednotlive
> znaky nastavuje.

V definici lokalizaci /usr/share/i18n/locales/cs_CZ v sekci LC_CTYPE
pridat slovo print a za nim kod znaku 160 (neznam ho - nutno vyhledat).
Po oprave tento soubor staci zkompilovat prikazem localedef.

Jeste jsem zapomnel na UnixWare - ten take povazuje znak 160 za tisknutelny.

> A jsme zase u toho, ptam se, kde je zakazana?

Snad si uz rozumime.

PS: Co rika Vlada Michl?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science