Nejasnosti okolo CTYPE v cs_CZ

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Leden 5 20:01:44 CET 2000

On 05/01/2000, Cejka Rudolf wrote:

> Jako kde presne je definovane, ze tvrda mezera ma byt tisknutelna?
> Mozna to nekde je, ale ve vsem neni mozne stale hledat jen normy
> a definice.

Eh, ted nerozumim? Vy jste psal, ze onen znak nema priznak print, takze
jsem predpokladal, ze jste to nekde zjistil. Nebo snad vychazite jenom z
toho, ze se nekde nezobrazuje?
Ptal jsem se proto, abych locales (ci co to ovlivnuje) zkusil zmenil
tak, aby se tvrda mezera zobrazovala.

> To je nutne vyzkouset, ale nedivil bych se.

No to bych prave chtel, ale nevim, kde se priznak print pro jednotlive
znaky nastavuje.

> PS: Ve FreeBSD a Solarisu je tisknutelnost
> povolena, v Linuxu a Irixu je zakazana.

A jsme zase u toho, ptam se, kde je zakazana?

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.