Tisk ASCII souboru

Petr Simek petr.simek na centrum.cz
Čtvrtek Leden 6 12:20:34 CET 2000

Potreboval bych tisknout zcela ASCII text na papir A4 se stitky. Tyto
stitky jsou samozrejme od kraje do kraje, odshora az dolu.

Jenze, kdyz chci tisknout jakykoliv ASCII text na A4, tak vzdy se text
vytiskne nahore odsazeny o 3 radky a od leveho okraje o 2 znaky. Na radku se tedy vejde
80 znaku + tyto 2 znaky.
Dole (i kdyz by se text urcite na stranku vesel), tak se vypise jen 60
radek a pak se odstrankuje.

Co chci: vypsat ASCII text na A4 od kraje az do kraje, odshora az
dolu. Ty okraje (horni a levy) bych ozelel, ale to odstrankovani chci bezpodminecne pryc.

Vyzkousel jsem v printcapu snad vsechny parametry, ktere by s timto
mely souviset, ale je to stale stejne. Zkousel jsem to do lpr hnat pres pr s nejakymi
parametry o sirce a delce (treba 70), ale to s tim zrejme nesouvisi. Pokud presmeruju vypis
tohoto ASCII souboru primo na /dev/lp0, tak je to to same.

Mam RH6.1cz, tiskarnu HP Deskjet 670C.

Je to vubec resitelne, nebo jen marnim cas?

  Petr Simek (aka Mikes)

[ email: petr.simek na centrum.cz       ]
[ www: lide.pruvodce.cz/mikes        ]
[ mobil: + 42 0604 745372            ]
[ icq: 37354405                      ]

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz