Tisk ASCII souboru

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Leden 6 12:30:42 CET 2000

Myslim ze kazda tiskarna ma tzv.  netisknutelnou  plochu, pres kterou se nedostanete
ani za nic. A potom je urcite nejake defaultni nastaveni tiskarny, respektive okraju
dokumentu ulozene primo v tiskarne. Kdyz poslete ascii text bez ridicich sekvenci, tak to podle
mne ta tiskarna vytiskne se svojim default nastavenim. Urcite by pomohlo, rict ji pomoci
jejich ridicich sekvenci, ze nasledujici text ma tisknout bez okraju. Bohuzel neznam tyto
ridici znaky, pokud nejsou v manualu k tiskarne tak, bych zkusil nejaky hotovy filtr, ktery je
schopen toto nastavit.

Michal

--
Michal Weinfurtner