Y2K na 486 & Award BIOS

Čtvrtek Leden 6 19:26:59 CET 2000

On 6 Jan 2000, Stanislav Meduna wrote:

> Toto je bohuzial pristup, ktory je dost nebezpecny. Dodavat
> cokolvek do jadra musi mat velmi padny dovod - bud ze
> to inak nejde (pristup na hw), alebo ze to vyrazne zvysi
> vykonnost (napr. kernel nfs - osobne to uz vidim ako zhovadilost,
> ale uznavam, ze to riesi niektore problemy).

Nebo ze to jadro pouziva samo. Coz je nas pripad, protoze
jadro si opravdu cte cas z CMOS samo (pri startu nebo pri probuzeni
ze suspendu, kdyz ma APM), hwclock se vlastne dela jen kvuli
tomu, ze umi opravovat spatne jdouci hodiny (--adjust) a ze
umi vyresit situaci, kdy CMOS hodiny bezi v lokalnim case (uf).