Tisk ASCII souboru

Petr Simek petr.simek na centrum.cz
Pátek Leden 7 10:36:12 CET 2000

Zdravim a dekuji za odezvu.

zajimalo by mne, jak takove ridici sekvence vypadaji. Pochopil jsem z
toho, ze kazda tiskarna ma nejspis svoje. Bohuzel, v manualu k te moji neni o ridicich
sekvencich ci necem podobnem ani zminka.
Zminujete se take o nejakem filtru. Kde by se dal nalezt?
Veskere dokumenty, ktere jsem nalezl byly jen 2 HOWTOs a tam o
ridicich sekvencich nic neni.

Dekuji za pripadne nakopnuti spravnym smerem.

> Od: Michal Weinfurtner <weinfurt na securities.cz>
> Myslim ze kazda tiskarna ma tzv.  netisknutelnou  plochu, pres
kterou
> se nedostanete
> ani za nic. A potom je urcite nejake defaultni nastaveni tiskarny,
> respektive okraju
> dokumentu ulozene primo v tiskarne. Kdyz poslete ascii text bez
> ridicich sekvenci, tak to podle
> mne ta tiskarna vytiskne se svojim default nastavenim. Urcite by
> pomohlo, rict ji pomoci
> jejich ridicich sekvenci, ze nasledujici text ma tisknout bez
> [...]

  Petr Simek (aka Mikes)

[ email: petr.simek na centrum.cz       ]
[ www: lide.pruvodce.cz/mikes        ]
[ mobil: + 42 0604 745372            ]
[ icq: 37354405                      ]

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz