start xfstt pred startom X

Jiri Stepanek jiri.stepanek na seznam.cz
Sobota Leden 8 12:08:29 CET 2000

From: gabo bagita <gbagita na bb.web.sk>
> ktory script alebo konfiguracny subor treba upravit, aby som mohol
spustit
> server xfstt pred X serverom? ked je to v /etc/profile, alebo v
> /usr/X11R6/bin/RunWM tak sa to spusti az po spusteni X. inak X sa spusti
ako
> prve (runlevel 5(?))

do .bashrc zkuste pridat (pokud pouzivate bash)
alias startx="xfstt; startx"

pro runlevel 5 nahradte symbolicky link /usr/X11R6/bin/X nejakym shell
skriptem, ktery pak spusti vlastni Xserver (ne jen symlink X)

v obou pripadech ale pak budete muset po zhozeni Xserveru ukoncit taky
xfstt, nebo pri jeho
spousteni provadet kontrolu, zda uz nebezi

dalsi moznosti je startovat xfstt uz na zacatku pri bootu (/etc/rc.d/rc*)
nebo ho pouzivat pres inetd (ale nevim jiste, jestli to umoznuje)

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na seznam.cz, jstep na volny.cz>
student Gymnazia tr. Kpt. Jarose Brno (http://www.jaroska.cz/)
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.