Tisk ASCII souboru

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Leden 7 11:41:02 CET 2000

> Bohuzel, tyto parametry do printcapu byly tim prvnim, co jsem
> zkousel.
> Konkretne jsem pridal:
> :pw#80:\
> :pl#70:\
> a jeste:
> :sf:\
>
> Dela to stale to same. Tj.: tiskne to jen 60 radek. O tech okrajich
> (zhora 3 radky, zleva 2 znaky) ani nemluve.

> vas.
>
> Potrebuji tisknout na stitky (stranka A4 = 2*7 stitku). Stitky jsou az
> k dolnimu okraji, takze kdyz to tiskne 60 radek tak ten
> [...]
Kdyz jsem potreboval ASCII soubor prekonvertovat na ps a vyhnat na tiskarnu
(kvuli cestine), laboroval jsem s filtry a2ps, mpage a enscript. U techto
filtru lze nastavovat pocet znaku na stranku, pocet radek, format stranky a
margins-okraje. Horni a spodni okraj se me pri tom nikdy nepodarilo
prekrocit, nez fyzicky dovoluje moje HP DeskJet400 tj. 1/3"(8,47mm) nahoře a
2/3"(16,93mm) dole, ale pravy a levy okraj jsem obcas prehnal a text me
"utekl" za.
Zkousel jste aplikovat nektery z techto tri filtru? Samozrejme netvrdim, ze
to je prave to, co potrebujete.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz