Tisk ASCII souboru

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pátek Leden 7 12:14:16 CET 2000

Nemuzete-li zjistit, jake ridici sekvence pouziva vase tiskarna, pak se zda
jako rozumne pouzit konverzi do post scriptoveho formatu. Pokud je vase
Tiskarna schopna postscriptove dokumenty tisknout. Ne kazda tiskarna to umi !!
jestlize ano, myslim, ze mate vyhrano ! Pokud ne, tak bych premyslel o pouziti
nejake aplikace na tisk stitku, nebo zkusil zjistit od vyrobce, jak presvedcit
tiskarnu aby delala to co chcete. Jeste je mozne, ziskat nekde ridici sekvence
od jine HP tiskarny ( jak jsem uvedl napr. User Guide k HP 5MP ) a zkusit to.

Michal

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator