Y2K na 486 & Award BIOS

Pátek Leden 7 11:47:28 CET 2000

On 6 Jan 2000, Stanislav Meduna wrote:

> relativny posun. Start je jasny, ovsem strkat tam opravy
> pre vsetky mozne rezimy zblbnutia mi nepripada ako dobra idea.

V tom pripade pozaduji okamzite odstraneni techto radku:  :)

        if ((year += 1900) < 1970)
                year += 100;

Mimochodem, kdyby se odstranila duplicita mezi arch/.../kernel/time.c a
drivers/char/rtc.c, tak by se urcite usetrilo dost mista na to, aby se
tam dala jedna oprava pridat a jeste zbylo. :)

> No, CMOS hodiny v lokalnom case a posahany rok v CMOS hodinach
> je v principe ta ista situacia, nie?

Ne uplne. Lokalni cas v nasich krajich znamena, ze je to v zime o hodinu
a v lete o dve. Posahany rok znamena, ze je to hodne dlouho (potencialne
dost dlouho, aby ten stroj sel mezitim do srotu) fixne o nekolik let.