RH6.1cz --- nekolik problemu

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pátek Leden 7 11:24:05 CET 2000

> 1. Na to je potreba mit povolen /dev/fd0? U me je mount suid root,
> a v /etc/fstab uvadim jakou mount option "user".
> 2. Dela se to automaticky, a je k tomu duvod:-)
> 3. "Reseni" je vyhodit automatickou zmenu, ne ji prebijet nazpet.
> 4. Ale fakt to nepotrebujete...

co ma mtools a dosemu spolecneho s mount?
pokud napisu mdir, mam pristup odmitnut, stejne jako v dosemu.
Floppy samozrejme muzu mountovat jako radovy uzivatel, ale dosemu
a mtools, zda se :) mount nepouzivaji
Kde se da vyhodit automaticka zmena?
Dalsi z veci, ktera mi prijde jako snaha udelat system chytrejsi
nez je administrator. :-((((((((((((((((((

> Ze by podpora a.out binarek? Nevim, tipuji. Pokud je to tak, je
> treba prekompilovat kernel s podporou a.out.

a.out mam jako modul a v tomto pripade jsem ji mel rucne nainsertovanou

> Ktere programy jsou zavisle na verzi jadra?

mam ATI tuner, GATOS sice jede pekne, ale napr. KATOS pocita
s 2.2 jadry [mj. teletextovy prohlizec, jak jsem pochopil]

--

                                    Jan Klügl
                                 PIKE ELECTRONIC