RH6.1cz --- nekolik problemu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Leden 7 12:05:37 CET 2000

> 1/ Nejde nainstalovat standardnim zpusobem --- coredumpuje fdisk
Bohuzel se hada fdisk s podporou cestiny. Nejjednodussi je IMHO
spustit anglickou instalaci, rozdelit disk, ulozit zmeny, spustit
instalaci v cestine.

> 2/ Svevolne se meni prava bez vedomi roota
> Asi 3x jsem menil prava na /dev/fd0 na 666 a uz zase jsou na
> 660, pricemz vlastnikem neni kupodivu root, ale radovy uzivatel
?? Ktery uzivatel ??
U me je to root.floppy, takze uzivatel root a skupina floppy. pokud
opravdu potrebujete nutne pritustupovat na /dev/fd0, muzete se pridat
do skupiny floppy. To je IMHO cistejsi - povolite jednomu uzivateli,
co muze delat. Jinak by tam mohl udelat kdokoliv cokoliv.

> totez na /dev/mixer.
Hmm a k cemu je potreba pristup na /dev/mixer ? Priznam se, ze jsem
to nikdy nezkoumal a ani jsem o jeho pravech nepatral. Ale ovladani
hlasitosti me chodu dobre - i jako beznemu uzivateli.

> Krome vylepsene podpory cestiny nevidim na teto distribuci
> zadne vyhody v porovnani s RH5.2, bohuzel ocekavam, ze nove
> programy nepojedou ani se starym jadrem, ani se 'starymi' glibc.

Pro starsi programy je k dispozici compat-glibc.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s