RH6.1cz --- nekolik problemu

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Leden 7 13:31:02 CET 2000

On Fri, 07 Jan 2000, you wrote:

> BTW: az budu dostavat z kazde prodane kopie rekneme 2.000,- Kc, budu mit
> na vyvoj tri roky, pro testovani k dispozici tisice uzivatelu a vlastni
> testovani omezim na desitky baliku (nyni na CD je celkem temer 1400
> baliku [resp. ruznych programu] na rozdil od podobneho systemu z
> Redmondu), bude to CD vypadat jinak.... jenze to pak bude podobne spise
> jinemu systemu, ze...
>
> No, nevim, zda mi budete vdecny, ale reakci jste si zaslouzil. Muzete si
> povsimnout, ze maily v konstruktivnim tonu jsou zodpovidany vreleji.

:-)
 Takze kdz z toho udelam zaver:

- pozadovane zdroje (financni, tisice betatesteru atd.) nema
   k dispozici asi tvurce zadne distribuce :-(

- nechci nikoho podcenovat, ale prece jen je nepravdepodobne, ze
   by "neco takoveho" bylo mozne v pripade "Redhat" CZ

Celkem logicky mi z toho plyne, ze daleko ucelnejsi by bylo
tlacit (intenzivne, dokola a  dokola) na  Redhat. Co rikate?
;-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr