RH6.1cz --- nekolik problemu

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pátek Leden 7 13:05:05 CET 2000

> ?? Ktery uzivatel ??

Radovy uzivatel pridany rootem, ja, na jmene nezalezi :)
UID=102
rekneme honza:
brw-rw----   1 honza     floppy     2,   0 May  5  1998 /dev/fd0
tohle jsem ja NEDELAL.

> do skupiny floppy. To je IMHO cistejsi - povolite jednomu uzivateli,
> co muze delat. Jinak by tam mohl udelat kdokoliv cokoliv.

Nejde o to co je cistsi. Jde o to ze mi cosi za zady modifikuje
prava. IMHO je bezpecnost floppy ma osobni vec a zadna masina
mi do toho nema co mluvit.
JAK SE DA TAHLE 'VYHODA' ZRUSIT? [sorry, ale ptam se uz ponekolikate.
Jde to nebo ne?]

> Hmm a k cemu je potreba pristup na /dev/mixer ? Priznam se, ze jsem

Pripomina mi to 'Hmm a k cemu editovat registry? Vzdyt Windows samy
nejlip vedi co je pro uzivatele nejlepsi'.
Proste si chci neco nejak nastavit a nesnesu pomysleni ze mi to
system za chvili zase vrati zpatky :)

> Pro starsi programy je k dispozici compat-glibc.

To je nepochopeni otazky. Zvazuji downgrade na RH5.2 a premyslim,
jestli budou nove programy pevne vyzadovat glibc2.1.

--

                                    Jan Klügl
                                 PIKE ELECTRONIC