scroll mouse

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Leden 7 14:22:06 CET 2000

kde by som mohol najst nejaky pokec o mapovani scrool tlacitka na mysi v
linuxe ? uplne by mi stacilo, keby sa tocenie koleckom dalo namapovat na
shift up & shift down

pozeral som archiv konferencie a nic pouzitelne som nenasiel
nevravte, ze nik nemate scroll mouse ...

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying