Zasekava se mi kompl s Linuxem

David Šumský thebigone na centrum.cz
Pátek Leden 7 14:25:05 CET 2000

Pravidelne se mi zasekava kompl, mam na nem Linuxa RedHata 6.1. Na 99%
tusim, cim to je - grafikou, mam S3 Virge GX/2, X server verze 3.3.5., uz jsem hleadal v
archivu, ale nic podstatneho jsem se nedozvedel, jen ze bych mel snizit barevnou
hloubku, ze ten server pro tu kartu je spatne odladeny.
 Pouzivam SVGA server v rozliseni 1024x768 16bit a pada to a pada a to
zcela nahodne, nekdy 2x denne, nekdy 3x, nekdy vubec, pomuze jen tvrdy restart. Strasne
mne to stve, kdyz neco delate a z niceho nic to zatuhne :'-(.
(Myslel jsem, ze na verzi X servru 3.3.5 to uz bude dobre, ale asi
neni).
 Existuje nejaky softwarovy zpusob, jak tu kartu stabilizovat?
Barevnou hloubku snizovat nechci.

Jeste par jinych dotazu:

Nedavno jsem se ptal na Numlock, funguje, ale v konzoli, ale ja bych
ho rad i v X-ech, zkousel jsem xset led 1, xset -led led on, ale nic nefunguje, poradte
prosim.

Existuje nejaky prikaz ci program, ktery by mi oznamoval ukonceni
nejakeho procesu, napr. nejakym zvukem?

Dik moc za rady

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz