PCI Modem Askey V1456 VQH-R3 ?

Miloš happz na volny.cz
Pátek Leden 7 20:41:44 CET 2000

>Nevite nekdo jak (a zda vubec) lze rozchodit modem Askey V1456 VQH-R3
>pod linuxem? Jedna se o PCI PnP modem, vypis /proc/pci je
>
>  Bus  0, device  20, function  0:
>    Communication controller: PCI device 127a:1025 (Rockwell
>International) (rev 1).
>      IRQ 10.
>      Master Capable.  Latency=64.
>      Non-prefetchable 32 bit memory at 0xdbfe0000 [0xdbfeffff].
>      I/O at 0xde00 [0xde07].

No, ja bych nejake tuseni mel. Zkuste Serial-howto, nekde byste ho mel mit.
Tam je to celkem jednoduse vysvetleny. Ja sam jsem to skousel na modemu
Askey V1456 VQH-R3 (to je ale nahoda :-), ale vubec se mi nepodarilo ho
rozchodit. /proc/pci hlasi vendor: unknowed, vsecko unknowed, zkratka ho
nezna. U vas to asi bude jednodussi, protoze ho jadro naslo. Seial-howto je
ale vyborna vec.

Mimochodem, nevite proc vase jadro ho vidi a moje ne? :-)

Milos Prchlik