Mys v Xwin

Ladislav Michl Ladislav.Michl na seznam.cz
Sobota Leden 8 00:32:52 CET 2000

On Fri, 7 Jan 2000, Jiri Stepanek wrote:

> zkuste zabit proces gpm a pak teprve spustit X
> kdyz to pojede, ale chcete, aby pracovalo i gpm, spoustejte ho s parametry:
> gpm -t bm (info viz man gpm)

zda se mi lepsi spustit gpm -R (se spravne nakonfigurovenou mysi tj. gpm
musi chodit) v tom pripade gpm zacne cpat data do /dev/gpmdata a do XF86Config
date

Section "Pointer"
   Protocol        "SysMouse"
   Device          "/dev/gpmdata"
EndSection

asi to bude rvat naco jako unable to get status of... ale melo byto jet.
jo, stejne lze nakonfigurovat i svgalib, takze kdyz vymenite mys staci
rozchodit gpm ;)