Exotika jako S3 Trio3D??? ovladac???

Jan Bařtipán jbart na iol.cz
Sobota Leden 8 19:18:54 CET 2000

Pohorsil jsem snad vase stylisticke citeni. Tak to se tedy moc omlouvam.
Svymi vypady proti standardni non-diakriticke cestinen jsem pouze chtel
demonstrovat onen dobre znamy fakt, ze ve spolecnosti se bezne mluvi
nespisovne. Dalo by se to oznacit take za pokus o vytvoreni ceskeho
ekvivalentu k anglicke red-neck english (druh nespisovne anglicti, jez
pomalu asimiluje se spisovnou anglictinou). Duvod, proc jsem takto psal
zrovna v konferenci o Linuxu, byl velice prosty. Chtel jsem pouze navoditi
neformalni atmosferu. Bohuzel nekteri z vas nejsou ocividne k vlidne
atmosfere v teto konferenci nakloneni. Jeste jednou se moc omlouvam. A kouka
smysl pro humor take nevlastnite... No co se da delati...