Exotika jako S3 Trio3D??? ovladac???

Sobota Leden 8 22:04:11 CET 2000

"Jan Bařtipán" wrote:
> Pohorsil jsem snad vase stylisticke citeni. Tak to se tedy moc omlouvam.
> Svymi vypady proti standardni non-diakriticke cestinen jsem pouze chtel
> demonstrovat onen dobre znamy fakt, ze ve spolecnosti se bezne mluvi

Myslim, ze na humor a jazykove experimenty jsou tu jine konference.
Klidne si posilejte co chcete, riskujete pouze jedine - ze si to
neprecte ten, kdo by Vam mohl poradit. Jinak blize viz MetaFAQ teto
konference, odstavce o volbe subjektu a podobne. Protoze zrejme neumite
hledat, prihodim i URL:

Myslet si o mne (ci o komkoli jinem) muzete co chcete, ale pokud ma
konference k necemu vypadat, meli bychom _vsichni_ dodrzovat urcite
podminky komunikace. Jakekoliv vyboceni zbytecne odvadi pozornost od
problemu, zvysuje informacni sum v konferenci a odradi od jejiho cteni
dlasi uzivatele, protoze maji opravneny pocit, ze je to high-traffic
list, kde se resi blbosti.

Prikladem budiz mail, ktery probehl pred chvili a byla v nem jedina veta
reakce (bez informacni hodnoty) - tento mail mohl byt klidne zaslan
primo tazateli a nemusela byt zatezovana konference. Samozrejme, tento
mail take nemusel byt do konference zaslan, kdybychm dodrzovali v zajmu
vseobecne citelnosti par zasad, ze...

> nespisovne. Dalo by se to oznacit take za pokus o vytvoreni ceskeho
> ekvivalentu k anglicke red-neck english (druh nespisovne anglicti, jez
> pomalu asimiluje se spisovnou anglictinou). Duvod, proc jsem takto psal
> zrovna v konferenci o Linuxu, byl velice prosty. Chtel jsem pouze navoditi
> neformalni atmosferu. Bohuzel nekteri z vas nejsou ocividne k vlidne
> atmosfere v teto konferenci nakloneni. Jeste jednou se moc omlouvam. A kouka
> smysl pro humor take nevlastnite... No co se da delati...

Dalsi debatu prosim privatne, ovsem Vase maily stejne poleti do
/dev/null. Na kraviny proste nemam cas :-(

--
                        Milan Kerslager