Problemy s jednou konkretni adresou

Jirka Kosina jikos na uvmv.vol.cz
Neděle Leden 9 18:36:01 CET 2000

Zdravim,

On Sat, 8 Jan 2000, Jiri Stepanek wrote:

> Podle me je problem v dns.

No, clovek by to tak tipnul. Nicmene at to zkousim jak to zkousim, zda se
vsechno OK. Vsechny lookupy z vnitrni site (pingy, tracerouty, telnety)
funguji spravne. Pouze z grafickych browseru (M$IE a NechtSkape) je to
spatne na puvodni IP, ktere uz davno v hosts neni.

> Pokud pouzivate dns v LAN:
> Je potreba upravit take dns zaznamy, protoze ostatni sitove stanice nemaji
> pristup do /etc/hosts na linuxovem serveru.

No, toto prave vim, a to je o, co mne na om mate - prave ze zmena, ktera
byla provedena POUZE v souboru /etc/hosts, se provjevila na CELE siti, a
navic browsery se chovaji tak, jako by to tam stale bylo, prestoze zaznam
uz je davno pryc.
Kdyz se zeptam primo toho DNS serveru, ktery ostatne pouzivaji i ty
browsery zevnitr, tak vrati spravnou IP adresu.
Jsem z toho jelen.

JiKos.