Netscape a sans-serif

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 10 11:37:03 CET 2000

On 10/01/2000, Borek Lupomesky wrote:

>    Asi jsem se spatne vyjadril -- terminem sans-serif myslim obecny
> bezpatkovy font, ne nejaky konkretni font jmenem "sans-serif".

A ten pozadovany font mate? Nevybavuju si, ze by slo v HTML prepnout na
bezpatkovy font jinak, nez s pomoci CSS ci FONT FACE, takze tam nekde
nejake jmeno fontu byt musi. Pokud ho mate (a jste si jisty, ze se
jmenuje stejne, jako v te definici), tak Vam asi nepomohu. Pokud ho
nemate, lze to asi resit dvojim zpusobem:

a) spokojite se s tim, ze misto fontu, ktere nemate se zobrazi defaultni
font (coz by byl de facto momentalni stav).
Problem: defaultni font je neproporcionalni
Reseni: podivat se nejdrive do nastaveni fontu v prohlizeci, pak mozna
rucne do ~/.netscape/preferences.js a nakonec do ~/.Xdefaults (tam vsude
by mohl font byt definovan - ale jsou to pouze moje domnenky)

b) pro kazdy chybejici font udelate alias na nejake rozumne pismo (treba
Heleveticu apod.)

Mozna, ze jsem ale uplne vedle...

S pozdravem