Ktery typ Intel EtherExpress?

Pondělí Leden 10 00:44:59 CET 2000

Petr Soucek (petr na ryston.cz) wrote:
: Michal Krause wrote:
: > rozhodl jsem se ji vymenit za kartu Intel EtherExpress Pro 100, zde
: > hojne doporucovanou. Zajimalo by me ale, jaky je rozdil mezi kartami s
:
: Pokud se pamatuji, tak jste mel problemy pri velke zatezi, a ty ma
: zrejme eepro taky. Existuje ale nova verze ovladace, ktera je ma resit:
:
: ftp://ftp.nc.orc.ru/pub/Linux/people/saw/kernel/eepro100.c

Koukal jsem na to a pokud mi me chabe sily staci tak jsem pochopil ze jde
"jen" o optimalizace pro silnou zatez. Kazdopadne to neznamena ze by stary,
provereny driver Donalda Beckera pri silne zatezi kolaboval. Funguje, a to
spolehlive. Byt asi ne optimalne. Na rozdil od 3c59x kde obcas zacnou tuhnout
spojeni ci cely pocitac. :(

Leos Bitto