Dotaz na dual (trial) boot

David Sauer davids na penguin.cz
Pondělí Leden 10 01:00:59 CET 2000

    MB> Diky za info, ja vim, ze sem trochu uchylnej uzivatel, ale tohle me
    MB> pripada jako krkolomny. Jednak Windows 2000 UVIDEJ Windows 98 - coz
    MB> bych docela nerad (a uz vubec bych nerad daval Windows 98 na oblast
    MB> s daty, protoze tu chci mit hezku FAT16).

    MB> Tohle reseni take nema jednotne menu. Kdyz budu chtit Win 2000 nebo
    MB> 98, znamena to projit dve menu...

Tuhle debatu jsem moc nesledoval, takze sorry, pokud to uz bylo, ale
zkousel jste GRUB ? Soucasna verze ma manual v .info, v nem si najdete
prikazy `chainloader', `hide', `unhide' a `makeactive'.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)