Dotaz na dual (trial) boot

Martin Beran mberan na iname.com
Pondělí Leden 10 00:52:11 CET 2000

Diky za info,

ja vim, ze sem trochu uchylnej uzivatel, ale tohle me pripada jako
krkolomny. Jednak Windows 2000 UVIDEJ Windows 98 - coz bych docela nerad (a
uz vubec bych nerad daval Windows 98 na oblast s daty, protoze tu chci mit
hezku FAT16).

Tohle reseni take nema jednotne menu. Kdyz budu chtit Win 2000 nebo 98,
znamena to projit dve menu...

Doted sem mel jen Win NT a DOS. Resil sem to Boot managerem z OS/2, ktery
pri bootovani vypsal menu a jeste se tam dal zvolit Default po 10ti
sekundach.  Systemy se nevideli a bylo vymalovano! Problem je ale v tom, ze
ten mi nechodi na velkych discich.

Nezna nekdo System Commander? Jak funguje? Vejde se (System Commander) do
MBR, anebo se instaluje do zvlastni oblasti? Umozni vyber ze tri systemu,
kazdy z jine oblasti? Muze Linux butovat z logickeho disku v Extended
partition?

P.S. To Radek Matejka: Ja chci FAT16 proto, ze kdyz spadne ten, tak jsou
stovky nastroju, ktery to opravej - v nejhorsim to jde preparovat rucne.
Kdyz se posere FAK32, tak bud pomuze Norton anebo je konec.

Martin Beran

"Jan Halasa" <xhalasa na fi.muni.cz> wrote in message
news:Fo3143.IJ2 na news.muni.cz...
> Ciao,
>
> Najprv by som nainstaloval 98ky. Musia sa myslim instalovat na primarnu
cast
> disku. Ale osobne ich povazujem za zbytocne ak chces mat aj w2k. Potom
> nainstaluj w2k a pri instalacii doporucujem vyber konvertovania fs na
NTFS.